Kedves Olvasó, igen, jó helyen jársz, ez az egykori "Indiában járunk" blog, mely mostanra átvedlett a fenti megnevezésre és több élménybeszámolónak is helyet fog adni.

2009. október 26., hétfő

Darjeeling 2

Tegnap este ota nem sok tortent, csak annyi, hogy kitort rajtam a magassagi betegseg, vagymi. Alig aludtam, mert nem kaptam levegot, ill. asszem inkabb oxigent. Eleg szar volt. Csak azt nem ertem, hogy miert, Darjeeling nincs olyan magasan, vagy tan megis? (Megneztem, 2128 m magasan vagyunk, ez meg nem indokolna szerintem az oxigenhianyt.)
Nemreg keltunk fel, reggeli egy cuki kis helyen (Sonam`s kitchen), szemben vele netezunk eppen. Itt az arak sokkal huzosabbak, mint Delhiben, persze indiai mertekkel merve. Kemeny 200 ruppoert kajaltunk. Ha valaki fel akarja keresni ezt a helyet, szamitson ra, hogy az olasz kavejuk meregeros es rengeteg, 3 embernek valo egy adag. Szerintem holnaputan reggelig nem fogunk aludni.
Hogy reagaljak a kerdesekre:
Szagok mindenfelek vannak. Leginkabb urulekszag keveredik a fustolok illataval. Itt Darjeelingben nem annyira, de hidegebb is van, meg kulturaltabb is, mint Delhiben a Main Bazaar.
Kepek lesznek, de nem fogtok ramismerni, alig szaz fotot csinaltam eddig.Reggel azt hiszem, lattuk a Kanchendzonga-t a teraszrol, kicsit kilogott a felhok mogul. Ajanlom E blogjat, itt van a jobboldalon > Namaste! Nala mindjart lesz tobb kep, most szenved veluk. :)
A limericki no nem tanarno, hanem valami manager-nek titulalta magat.
Vedoitalunk nincs, egyelore csak nehany Smecta-t ittunk meg, azokat is elovigyazatossagkeppen, amikor valami igen durva helyen kajaltunk (Delhiben).
Meg mindig nem igazan birom felfogni, hogy itt jarunk. De jo nekunk, tessek csak irigykedni!

7 megjegyzés:

  1. Ez a "Profil kijelölése.." kikészít, még egyszer sem találtam el, hogy mit kell jelölni.
    Bizony, én nagyon irígyellek! Tényleg komolyan el lehetsz varázsolva, ha csak ennyit fotóztál, mert gondolom téma biztosan van.A "Namaste"-t első alkalommal felfedeztem, és olvassuk is.Gusztának tűnik az a thali a képen, de vajon milyen az íze? No, nem kell mindenre válaszolni, mert miről meséltek majd, ha hazajöttök.Az oxigénhiány miatt nagyon sajnállak, és együttérzek Veled Lásd: vallettai emlékeim.Meresztgessétek csak a szemeteket mert - egyes leírások szerint - ott már nagyon magas hegyeket is lehet látni.El tudtok menni a Kőrösi-Csoma sírjához?
    Sikerült a Firenze, Toszkána könyveket megvenni.Várjuk a további beszámolókat, és még több képet / ha sikerül leadni, ha nem akkor majd itthon /Puszi:Z.M.

    VálaszTörlés
  2. Az irigykedés részemről garantálva. Amit thalinak neveztek, az nem a dhal bat véletlenül?

    VálaszTörlés
  3. Z.M.!
    A profil kijeloleleset tegnap mintha tudtad volna, de igy is jo, ha alairod. Tobbi a beszamoloban lesz.

    VálaszTörlés
  4. Erzsi!
    Nem vagyok meg jaratos ezekben a kaja cuccokban, de az etlapra thali volt irva.

    VálaszTörlés
  5. A थाली (thali) tálat jelent, többféle kajából összeállítva. Én a fotókon azt láttam, hogy ez a lencséstrutymós rizs, tehát a dhal bat volt, ezért kérdeztem.

    VálaszTörlés
  6. Azt a lencsestrutymos rizst en is szivesen megkostolnam!

    VálaszTörlés
  7. Erzsi! Valoban talat ettunk, tobbfele kaja volt rajta. Lehet, hogy masik kepnel jelent meg a szoveg.

    VálaszTörlés